5.28.2014

What inspires me, inspires you?

28.5.14
Decidi criar uma nova rubrica onde mostro cada um dos blogs que mais gosto e que mais me inspiram em todas as áreas, desde a moda ao design, passando por blogs pessoais e de viagens. A minha inspiração surge principalmente através de imagens mas também através de histórias e relatos pessoais.  

Começo por um dos primeiros blogs que descobri [há muitos anos atrás] e que sigo desde então. É, para mim, uma grande referência de estilo - descontraída, genuína e de bem com a vida.

Julie Sarinana é uma californian girl [embora tenha nascido no México, viveu sempre em L.A.] cheia de estilo e a cara do blog Sincelery Jules. É trendy, mistura peças de marcas icónicas com peças "normais" criando looks supreendentes, tem um bom gosto ao mais alto nível que mostra tanto nos seus outfits como nos projectos que integra. 

Recentemente criou a sua própria marca de camisolas - 'Dream, Believe, Achieve'. Um mote em que  eu também acredito [cada vez mais].

Inspirem-se!
















images from sincerelyjules.com

I decided to create a new heading in which I show each of the blogs that I like and that inspire me the most in all areas, from fashion to design, through personal and travel blogs. My inspiration comes mainly through images but also through stories and personal accounts.

I start for one of the first blogs I discovered [many years ago] and that I follow since. It's, for me, a great style reference - relax, genuine and in peace with life.

Julie Sarinana is a californian girl [although she was born in Mexico, has always lived in L.A.] full of style and face of the Sincelery Jules blog. She is trendy, mix pieces of iconic brands with "normal" pieces creating astounding looks, have a very good taste that shows us both in the outfits and in projects that she integrates.

Recently has created its own brand of sweaters - 'Dream, Believe, Achieve'. A mood that I also believe [more and more].

Inspire yourself!

Sem comentários:

Enviar um comentário